sobota 3. března 2012

Avon Hand Creme

Ahojte, dlouho jsem tady nebyla, ale jelikož mi právě začaly jarňáky a já jsem doma (mám čtyřměsíční sestru, takže nikam nemůžem), tak čekejte časté články.Je mi líto, že zatím nejsou žádné outfity, jenže já to prostě nechci fotit svým nekvalitním foťákem.Je mi líto, že musím přidávat tak nicneříkající články, ale třeba se vám to aspoň trochu bude líbit.A až budu mít kvalitní foťák tak budu přidávat, LUXUSNĚ FOTIT a tak..No nic, jde se na to.
Krém na ruce s levandulí a heřmánkem.
Tehdy jsem ho nespíš chtěla, protože mě zaujala barevná kombinace, tak mi mamka chtěla udělat radost a koupila mi ho. Já tedy nikdy krémy na ruce nepoužívala, s takovou tou důkladnou péči o každou část těla se nezalamuju, takže mě teď samotnou překvapilo, že jsem si na něj tak zvykla a začala ho pravidelně patlat na své zanedbané ruce (ani nehty si mimochodem nelakuju).Voní hodně zvláštně a troufám si říct, že ne každého to na první "záčuch" posadí na prdel.Mě chvíli trvalo než jsem si na to zvykla, teď už je to celkem příjemné.Co je podle mě super je to, že se krém hnedka vstřebává a zanechává ruce hezky hebké.


Shrnutí: Jsem sním spokojená, ruce krásně hydratuje aniž by byla mastné.

Hodnocení: Za vůni, která spíš urazí než nadchne ubírám dva knírky.A jelikož to není žádná špička nebo tak, dávám sedm.

Krém je lehce nafialovělý




Konzistence

3 komentáře:

  1. taky ho mám vůbě se mi od začátku líbila a je dobré že je malinky a vejde se i do menší kabelky :) tahám ho všude sebou :D

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsem ho hodně v oblibě byl skvělý, ale už mi došel :/.

    www.deni-diary.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. mám už docela dloho a už ho skoro nepoužívám, protože nechci aby mi došel :D. ale jinak já mám tu jeho vůni moc ráda, každýmu voní něco jinýho no :D..

    OdpovědětVymazat