neděle 26. února 2012

Astrid Pearl&Shine - Balzám na rty

Nenapadá mě nic jiného než udělat recenzi.Navíc když jsem byla včera nakupovat, proč ne?
Astrid Pearl&Shine - Balzám na rty


























Je to balzám kupený včera  a jelikož se mi vůbec nechce psát, a Vám by se to asi ani nechtělo číst, tak tady nebudu rozepisovat celý příběh téhle kravinky za dvacet čtyři kaček.Tuhle tu část "jak jsem k němu vlastně přišla" přeskočím.Chyběla mi nějaká pomáda v tyčince a tak jsem si vybrala právě tuhle.Byla to ta nejlevnější věc,kterou v obchodě měli (no, až po té prťavé samozřejmě).Líbí se mi, že rty obarví tím pěkným perlovým leskem,protože já nepoužívám ani lesk na rty, ani rtěnku, takže mi to absolutně vyhovuje.Voní krásně, nijak Vás to nepraští do nosu.Jediné co bych mu vytkla je jeho výdrž,která není příliš dlouhá, ale třeba je to i moje chyba.Pro mě je to zatím č.1, kam se na něj hrabou všechny ostatní pomády například z Oriflame.V tomto případě platí, že ne všechno levné je špatné.

Shrnutí: V poměru cena/kvalita to u mě dosud nic nepředčilo.Rozhodně nešlápnete vedle, peněženku vám to nesežere.

Cena: 24 Kč

Hodnocení: Jsem spokojená,ale za výdrž mu ubírám jeden bod.Navíc přecejenom můžu najít něco lepšího, proto mu dám 8 knírků z deseti.

Mám na sobě nový svetr, o kterém jsem se zmiňovala.Na rtech samozřejmě lipbalm.
A  takhle to vypadá.


3 komentáře:

  1. mám ho taky a ve všem s tebou musím souhlasit .... výdrž je opravdu špatná :)

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem je dřív taky nenosila ale pak jsem si zvykla:D vintage jsou taky úžasné ale žádný nemám :( :D

    OdpovědětVymazat
  3. Na fotce ti to moooc sluší. :))
    No a Astrid je klasika, já mám ten obyč bílý. :)

    OdpovědětVymazat