pondělí 5. března 2012

When you find someone, someone with a slow heartbeat..

Jé, to jsem se na to zase pěkně vykašlala což? Těm, kdo nemají rádi osobní články ani nedoporučuji číst, tohle bude plné soukromých výlevů. Ehem, víte, že mě deníčkové články samotnou nikdy nebavily? Nebojte, tohle je taková z nouze cnost, zítra bude recenze na Teint Idole 24H (ano, taky jsem podlehla). No, první bych chtěla zmínit, že jsem zase podlehla kouzlu Charlie Straight a Alberta Černého. To není moc dobré, jednou už jsem takové období měla a řeknu vám, že to není nic s čím byste se chtěli potkat. To byla totiž moje hlava rázem napěchovaná jenom tímhle úžasným Albertem a nic jiného pro mě v tu ranu neexistovalo, kromě učení - přirozeně. Teď už jsem sama nějak smířená s tím, že to asi zase příjde, zatím v tom nejsem úplně tak hluboko, no dávám tomu pár dní. Když už jsme u toho Alberta, chtěla bych Vám zmínit jednu úžasnou novinku. Tereza si opět udělala radost a něco si koupila, místo toho, aby si šetřila money do Paříže. Tentokrát jsem si z obchodu odnesla diář Moleskine, přesněji řečeno tento diář Moleskine, který jsem chodila do knihkupectví zamilovaně okukovat. Z pětistovky ho zlevnili o polovinu a to bych nebyla já, kdybych nepodlehla výhodné koupi. První jsem byla trochu na vážkách, jestli si ho vůbec brát a když jsem ho dávala na pult, tak jsem i trochu litovala a byla jsem naštvaná sama na sebe, co mě to zas napadlo kupovat. Hahaha! Neunáhlila. Můžu Vám s klidem sdělit, že už teď mám k němu vybudovanou závislost! K čertu s diáři od Selzzanga nebo jak, tenhle ten diář je prostě velkej borec! Tolik vychytávek, jednoduchý elegantní design a všechny ty detaily mě prostě dostávají! Šíleně mě štve, že nemám kvalitní foťák, moc ráda bych vám ho představila. ALe nebojte, na to se taky dostane.
Jinak už vlastně nevím, co psát, byla jsem teď ve městě a v obchodě, ale k rom toho diáře jsem nic nekupovala.Šminek mám po krk a rovnání vlasů taky. Zase s tím na nějakou dobu končím, líčení jen to nejzkladnější, musím se holt naučit vnímat se nenamalovanou a hledat v sobě něco hezkého i bez tuny make - upu. Tak nic, přeji Vám pěkný večer a nechť se Vám zítra daří ve škole, já nejdu nikam, Yeah !

6636015945_e74ca45afd_z_large

Tumblr_lztcyzdfmj1qzrkblo1_500_large

Tumblr_lzntpovtv71qe4vldo1_500_large
Photos by We♥it


3 komentáře:

  1. Nojo, ne že bych byla zrovna zabouchlá do Alberta, ale díky všem těm Loganům, Harryům a podobně asi vímco myslíš :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ó, rudý moleskiňák - taky bych si dala říct, to ne že ne... Tak třebas se příští rok konečně odhodlám:)
    A s líčením a žehlením vlasů, to mi povídej... už mi to taky leze krkem, ale nejhorší je, že okolí už si na to zvyklo a když přijdu mezi lidi tak, jak sem se ráno probudila, zdám se jim nějaká "divná" :D
    No jo, jaký si to uděláme, takový to máme...

    OdpovědětVymazat
  3. tešim sa na recenziu :)) a ten diar je moc krásny, ja mám uplne obyč z ELLE.

    OdpovědětVymazat