pátek 10. února 2012

Wishlist pro rok 2012

Ahoj.No, nebudu tu dávat měsíční wishlisty (aspoň prozatím), protože mi to příjde moc krátká doba na jeho splnění.Takže to prostě nebudu nijak časově ohraničovat.Prostě věci, které si chci do budoucna koupit.
1.laky značky Catrice - Na tyhle laky všechni pějí ódy.navíc některé odstíny se mi opravdu zalíbily, takže bych aspoň dva chtěla vyzkoušet (přesněji řečeno tři a to v těch barvách, které máte na obrázku).
2.korektor se štětečkovým aplikátorem (Catrice)- Asi ještě před měsícem jsem hrozně toužila po YSL korektoru, který je tomtuto hodně podobný.No, ale změnila jsem názor.Tenhle je prý taky super, navíc téměř o desetinu levnější.
3.kvalitní make-up - Ikdyž se říká " Neví všechno zlato, co se třpytí", make-up bych chtěla vyzkoušet kvalitní.A jelikož mám s Lancome dobré zkušenosti (konkrétně s rozjasňovacím korektorem, který byl mé mamky a mimochodem bezvadně kryl a nezanechával stopy jako ten zpropadený,všemi vychvalovaný Dermacol), chci jít do Teint Miracle.Cena je myslím něco okolo tisícovky, ale moje peněženka to snad nějak zvládne.
4.zrcadlovka Nikon D5100 - Jé, tohle bude běh na dlouhou trať a podle mě i špórování na dva roky.Ale nevadí, třeba se mi to nějakým zázračným způsobem podaří.No, bylo by to skvělé.První jsem hrozně toužila po Canonu Eos60d, ale ten je mnohem dražší.Tenhle je do dvaceti tisíc i s objektivem, navíc ve versus na jedné známé fotografické stránce překonal i toho dokonalého Canona60déčko.
5.vintage aktovka - Není nezbytná, protože dvě kabelky mám (jo, asi se někteří budete smát ale mně to celkem stačí).Jedna je teda hodně vintage,ale do té se nevleze z bla nic, a já potřebuju kromě své všudypřítomné indiánské lodní kabelky něco prozměnu.A tahle z Pull&Bearu to vyhrává.
6.konkrétní tričko Pull&Bear - Chci přímo tohle tričko, co vidíte na wishlistu.Líbí se mi tyhle pastelové barvy, navíc tím svým jednoduchým, ale pěkným designem mě děsně baví, takže snad, snad.
7.bílé tílko - Podle mě není třeba komentovat.Bude se mi hodit do blazeru, navíc bílé tílko se hodí prostě ke všemu.
8.legíny - Ha, po zrcadlovce asi nejdůležitější věc tohoto seznamu.No vím, vás zase rozesměju, ale já prostě nemám žádné legíny.Všechny jsou roztrhané, jedny mám do tělocviku a jediné, které mám doma už mám snad 5 let a jsou mi pořád velké (a to nejsem zrovna hubeňour).
9. skinny jeans - Mám dvoje barevné kalhoty a jedny uplé rifle,takže tyhle skinny by mi přišly vhod.Ty se stejně jako tílko hodí úplně ke všemu.
10. zlatý prstýnek - Není ze zlata! Asi se budete divit, ale zlato jinak z duše nenávidím,takže mi bohatě bude stačit tato Pull&Bear napodobeninka.Ale jak už jsem říkala u jiných věcí, vyloženě na tomhle prstenu nelpím (to jen abyste měli zhruba představu).
11.vysoké riflové kraťasy - Na jaro a léto se budou hodit, navíc mě se tyhle vysoké moc líbí.
12.sukně - Opět něco pro zasmátí - já momentálně nemám žádnou sukni.Takže taková premiéra po několika letech.
13. šaty s krajkou nad prsama - Šaty s takovou tou síťovinou či krajkou nad prsama se mi moc líbí.Černé podle mě ideální a naprosto vhodné.A pardon, prsa asi nemám dobře skloněné a příště bych měla napsat ňadra, jenže - píše se snad na kuřecích řízkách "kuřecí ňadra" ? ( Jo a skloňuje se to prsy!!
Nejsem úplně blbá, vidíte?:DD z češtiny mám jedničku, jen abyste si nemysleli, to já nemám ráda, na to jsem moc samolibý a egoistický člověk, aby ze mě někdo dělal hlupáka..:DDD)

Á, blahopřeju všem, kteří to dočetli, máte můj obdiv.Oblečky a doplňky jsou všechny ze stránky Pull&Bear(pokud by vás to zajímalo), kromě toho trička jsou všechny oblečky a doplňky jen jako obrázek "abyste si udělali představu, co mám na mysli".

Sakrééš, já zapomněla na ponožky ! :D Ty si tam přimyslete :P


9 komentářů:

  1. Hezký wishlist, už máš s tou stránkou Pull&Bear nějaké zkušenosti? Ty věci totiž vypadají dobře.

    OdpovědětVymazat
  2. to pastelový tričko je fakt božský! :) sákra, bohužel se v nejbližší době asi do normálního obchodu nedostanu :D ://..

    OdpovědětVymazat
  3. jak já toužím po zrcadlovce::: :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mi připadá jeden wishlist měsíčně jako přehnaný :D máš tam samé dobré věci, 11 a 5 bych taky moc chtěla, o zrcadlovce nemluvě, ale víš jak to je :D Do té doby si budeme muset vystačit s našema Lumixama :D

    OdpovědětVymazat
  5. Taky hledám nějaké kvalitní bílé tílko a o legínách ani nemluvím :D A zrcadlovka by se taky hodila :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ale laky tady nějaké mají, sama jsem si jich pár nakoupila :) a ten zpěv mě teda ale mrzí :/ ... a furt nevím, kde jsi mě v ten čtvrtek viděla :D

    OdpovědětVymazat
  7. Nikon zrcadlovka-nejlepší! Tričkko z Pull&Bearu-užasné. A nejdou mi ve tvém článku vidět háčky a čárky:(:D

    OdpovědětVymazat
  8. to ttričko z pull@bear si chcem tiež kupiť, je užasne :)) a tú zrkadlovku chcem tiež :))

    OdpovědětVymazat
  9. I love that color block shirt! I just did a DIY colorblock skirt :) xoxo

    OdpovědětVymazat