pátek 17. února 2012

Vůně Vánoc v Brusinkové štole

Ahoj, ještě než začnu psát recenzi, chtěla bych se omluvit za neaktivitu.Zároveň ale musím dodat, že bude přetrvávat, protože se mi teď ve škole doslova všechno hroutí a jakožto pilná žačka zvyklá na samé jedničky a nějaké dvojky to dost špatně nesu.Někdy mám prostě špatné období, takže jsem se rozhodla znovu zabrat.Blog teď tedy nejspíš nepojede, ale budu se snažit ve volných chvilkách něco přidávat.Pokud už mám nějaké pravidelnější čtenáře, možná jste si všimli, že jsem blog přejmenovala.Název byl podle mě moc dlouhý, takže jsem to vyřešila jednoduše.Od teď mě najdete pod názvem terezastyle.Teď se znovu vrátím k aktivitě, škole teď pro mě bude prioritou, blog hold bude muset počkat.Ale teď už ta recenze.

Brusinkovou štolu jsem si objednala od jedné paní, která jí nabízela na facebooku na stránkách.Na její výzvu jsem reagovala, jelikož jste ji všichni vychvalovali do nebes.Balíček mi včera přišel, všechno ok bez problému.Co se štoly týče, opravdu krásně voní.Kromě takové té typické Vánoční vůně z ní cítím kokos.Ze strany vzhledu už je to pak o něco horší.Štola vypadá celkem nevábně.Ani s aplikací nejsem příliš spokojená, zajímalo by mě, zdali je možné udělat z celé té drobivé rolády kašičku, abych se s tím nemusela každý večer srát.Taky by mě docela zajímalo, k čemu je ten stromeček (nejspíš to bude jenom dekorace).
Na obličej mi štola nedělá bůhvíjaké zázraky, pleť mi trošku vusušuje, což je teď trošku nevýhoda, protože moje pokožka díky beďarožroutu Monoderma A15 ( Ne že bych na ni změnila názor, Monoderma je skvělá!To, že jsem si jí napaplala na celý obličej, když jsem měla jen místně je přece moje chyba!) je doslova vypálená a vysušená jako Sahara.

Shrnutí: Takže sečteno podtrženo, čekala jsem od toho vetší zázrak, ale tak třeba si na ní ještě zvyknu.Vůně je celkem omamná.

Hodnocení: Dávám 6 z deseti knírků, jelikož jsem měla vyšší očekávání.

    

1 komentář:

  1. S brusinkovou štolou žádné zkušenosti nemám, ale podle těch všech reakcí, co jsem o ní slyšela jsem si říkala jak nebude skvělá..
    Já mám Angels on bare skin (mělo by to být něco podobnýho) a taky z toho nejsem bůhvíjak unešená. Mám po tom sice pocit krásně čisté pleti, ale taky dost vysušuje no :/...

    OdpovědětVymazat