čtvrtek 9. února 2012

Monoderma A 15 - učiněný zázrak

Ahojte lidi, určitě si vzpomínáte, že jsem vám slíbila recenzi.Tak jsem se k tomu nakonec dokopala.
Včera mi přišel balík z Ostravy z téhle stránky.Rychlost suprová, objednávka potvrzena bleskově, na druhý den nám dokonce poslali esemesku, že je balík na cestě.Takže stránku vřele doporučuji (ten nejpodstatnější důvod proč se dočtete až dole).Teď už ale pojďmě na samotnou recenzi.
Jak jistě víte, pár z vás jsem napsala, že budu potřebovat tři, čtyři dny, abych zjistila, jestli to funguje.Pche, čtyři dny, ono to účinkovalo téměř okamžitě!Výrobek Monoderma A15 je přípravek obsahující čistý vitamin A.Přípravek by měl zlepšit elasticitu kůže, aknózní pleť, jízvičky a strie.Zároveň by měl zjemnit pleť, chránit ji před škodlivým zářením a odstranit mrtvé buňky.Na výrobek jsem všude četla samou chválu, všechny stránky ho popisuj jako nejúčinější, nejmodernější a nejkvalitnější přípravek v boji s různými nedostatky pleti.No prostě znáte to.Myslíte si, že si na Vás zase chce někdo namastit kapsy a skutek, ten už jaksi utek. Tentokrát však sliby nejsou chyby, ale čistá pravda!
Co se týče aplikace, tu si rovněž nemůžu vynachválit.Přípravek je v takových malých oranžových ampulkách, které jsou podobné třeba antibiotikům.Když váček v horní části roztrhnete, dostanete se k blahodárné tekutině, kterou si následně nanesete na problematická místa (je jí ale dostatek na celý obličej).Nemyslete si, že by byla tekutina nepříjemně lepivá, to teda vůbec.Po nanesení má velice jemnou konzistenci.Jakmile zjistíte, že všechen elixír v ampulce zmizel a už delší dobu víte, že jste strašliví bordeláři, kteří po sobě nechávají každý večer v koupelně bordel (neříkejte mi, že jsem to jen já:D) čeká na vás další super překvápko, protože ta zázračná věcička je vyrobená z biologických, ve vodě rozpustných materiálů.Obal tedy stačí hodit do odpadu, on už se potom rozpustí.
Co se týče výsledku, ten jsem pocítila už po půlhodince.Akné se mi zatáhlo a na některých místech se mi udělaly malé, suché stroupky.Ty už jsou ale pryč.Ještě víc jsem byla překvapená, když jsem ráno rožla světýlko nad zrcadlem v koupelně a čekala, kolik takových těch malých pupínků, co jsem měla rozeseté na čele na mě vykoukne.Byla jich sotva třetina ! Větší pupínky sicy nezmizely, ale hodně zplasky a zestrupovatěly.Dokonce i dva veliké, co jsem měla na spánku vzaly téměř za své.
Ještě ke konci bych chtěla dodat, že ampulek je 28 (podle mě je to na jeden lunární měsíc, ale kdo ví "jaký měli soudruzi prvotní záměr", třeba jen chtěli ušetřit na dvou dávkách elixíru, nebo jim to prostě nevycházelo do toho dokonalého, otočného kotouče).

Shrnutí: Přípravek Monoderma A 15 s čistým vitaminem A  mi vyhladil pokožku a eliminoval výskyt akné.Malé pupínky na čele z velké části zmizely, větší tzv " beďary" zplasky a zestrupovatěly.Výrobek se doporučuje aplikovat po celý měsíc, já osobně ho budu používat jen když je má pleť v horším stavu (asi víte kdy:D), jinak mám pleť celkem v pořádku.Pro lidi, kteří mají akné horší chápu, že je lepší dlouhodobé užívání.Pro ty s lepší pletí je to podle mě zbytečné, protože by to byla zaprvé vyhazování peněz a zadruhé by si na to vaše pleť mohla zvyknout a přestat na to reagovat.

Cena : normálně jsem se dívala a stojí kolem 400 -600 korun.Víte za kolik jsem ho na výše uvedené adrese sehnala ? Za 380 kaček!I s poštovným a dobírkou mě to vyšlo na 490, takže kdyby jste si to normálně koupili v lékárně, vyšlo by vás to přibližně stejně.Pokud ale nakupujete z internetu a platíte poštovné, je zmiňovaná stránka nejlepším řešením.Navíc objednávka byla opravdu bezproblémová a rychlá.Jinak kdo bydlí v Ostravě, zajděte si do lékárny na Masarykově náměstí a radujte se, že jste ušetřili 120 KČ.

Hodnocení: Nemůžu si pomoct, dávám 10 knírků z 10, které mohl získat.
         


6 komentářů:

  1. Wow, to zní naprosto fantasticky, až někde seženu finance,tak jestli na to do té doby nezapomenu, určitě si to objednám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji moc za tvou poznámku,jistě nějakou recenzi přidám jelikož skoro vůbec nekuchtím :)

    OdpovědětVymazat
  3. super recenyia, vzyerá to uplne skvelo. Teším sa na tvoje dalšie recenzie :))

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to báječně, děláš moc hezké recenze :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat