neděle 19. února 2012

Upečte si čokoládové muffiny

Ahoj ! Mufiny jsem pekla již minulý víkend a dopadlo to moc dobře.Dneska jsem pekla znovu a už jsem to zdokumentovala.Snad se vám bude recept líbit, je to lehké jako facka.

Budeme potřebovat:

Tuto krabici směsi na pečení muffinů
- 1 větší vejce
- 110 ml vody
- 40 ml oleje

Košíčky, které si vytáhneme z krabice rozprostřeme na plech.Obsah sáčku vysypeme do vyšší nádoby (dobře z minula vím, proč to říkám).Hledáme čokoládové kousky jako debilové a stěžujeme si na výrobce, dokud si neuvědomíme, že jsou již zamíchané ve směsi.Pokračujeme v extréme složité práci, do prášku přidáme vodu, olej a vajíčko (a nebudeme šetřit na uhličitanu vápenatém - pro ty, co zítra nepíšou písemku z chemie, je to skořápka).To byla samozřejmě ironie, každý zručný a schopný kuchař přece ví, že skořápka do jídla nepatří !Pak vytáhneme metličku a šleháme dohladka.Aby měla maminka co prát a tatínek aby mohl zamalovávat postříkané zdi, šlehneme si pro jistotu jednou naprázdno.Košíčky plnime asi ze dvou třetin vyšlehanou hmotou,poté dáme na každý muffin lžičku marmelády a opět zalijeme trochou toho těsta.Nakonec, pokud najdeme v šuplíku plném překvapení čokoládové čočky z muffinů od Vittany posypeme ještě navrch naplněné košíčky tímto pokladem.Muffiny vložíme do trouby na 18 - 20 minut.Troubu byste předtím měli předehřát na 180 stupňů.Mufiny vyndáme,kocháme se pohledem, sežereme je horké, opaříme si jazyk marmeládou a jsem spokojení, že má celá domácnost na dva dny dopředu co dělat.( maminka uklízet horu nádobí, tatínek zamalovávat zdi pocákané těstem a samozřejmě taky praní pocintaného oblečení).

Co se týče mojí mamky, víc jí chutnaly ty od Vittany, prý byly míň sladké.Já v tom ovšem problém žádný problém nevidím, přišlo mi to skoro stejný, akorád tyhle měly trochu lepší tvar než ty minulé.Tak až budete někdy v obchodě, sáhněte po pečící směsi muffinů.To vám peněženku nesežere!




Dobrou chuť Terez ♥


8 komentářů:

  1. Jo jo sice není můj, ale taky udělám v létě nějaké návody až budu mít foťák..už mám pár nápadů..:))*

    OdpovědětVymazat
  2. Dala bych si, vypadají krásně :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. jsi už tak druhá bloggerka u které za den vidím muffinky, holky vy mě zabijete! :D

    OdpovědětVymazat
  4. tak to je skvělý !!! v týdnu se tam podívám :)))

    OdpovědětVymazat