úterý 7. února 2012

Víkend v Praze

Tak jsem zjistila, že na blog pěkně kašlu.Nu což, neměla jsem na to čas a nutit se do toho nechci, protože by se mi to znechutilo.Jak už to z nadpisu vyplívá tenhle post bude mírně egoistickým literárním dílem, ve kterém všem nadšencům (a že jich bude - ironie, ovšem) popíšu, co jsem o víkendu dělala.Jak asi každý zvás ví, v pátek byly pololetní prázdniny (nebo tak tomu jednomu usmolenému, ubohému, pitomému,zřitěnému dni říkají aspoň u nás ve škole).Hned ve čtvrtek jsme vyjeli s manželem mojí mamky a s jeho dětmi do Pardubic, kde bydlí jeho máma (a děcek tedy babička).Tam jsme přespali, dobře se (pře)najedli (to mi hned došlo, že veškeré mé snahy zhubnout, byly najednou někde, ehem, řeknu to pěkně " v pejru").Hned ráno jsme vyrazili do Prahy, zaparkovali na Černém Mostě (kdo jinej by jel na arktickej den do Prahy než my), chvíli (čti 15 minut) hledali přechod a po dlouhých hádkách s paní v okně, která nám třem děckám zprvu odmítala prodat dětský lístek nastoupili do metra a splnili tak už druhý bod předem dokonale naplánovaného "Výletu do Prahy" (divím se, že si Aleš neudělal seznam se zaškrkávacími políčky, pche).Přijeli jsme na výstavu chlapa, co dělal krajinomalby.Já jako velký znalec a umělec jsem všechno náležitě ocenila, však po asi padesátém naprosto jednotvárném obrazu, který na mě z bilých zdí galerie vykoukl už nesčetnokrát jsem se začala trošku nudit.Galerie byla bezedná, když už člověk doufal, že je u konce, objevil se další sál plný těch "dokonalých krajin" (ne že bych toho pána nerespektovala, ale vážně už to pak bylo nudné), chvíli jsem dokonce uvažovala, jestli nemám utéct,hahaha.Co jsem si z toho vzala? Šíleně a bezmezně obdivuji malíře, který dokázal za celý svůj život nakreslit tolik obrazů,jako fakt.
Další zastávka už byla o něco příjemnější-Pylones, designový obchod.Tam to bylo celkem super, teda na to, že je všecko drahé jak sviň*.Aleš nám ale každému za úspěšné zdolání nekonečné galerie něco koupil.Dále jsme šli do Paládia, na "nákupy" jsem měla (jo,zasmějte se, však prosím) ubohou půlhodinku, kterou jsem ještě k tomu dokonale stihla promarnit v H&M, kde už stejně skoro nic nebylo.Na Lush jsem tedy měla asi 2 minuty, rychle jsem sáhla po Mask of Magnaminty (později jsem zjistila, že to byla dobrá volba) a poprosila slečnu o vzoreček Cupcake čerstvé masky na obličej.Ovšem nebyl by to nákup se mnou, kdyby nenastala komplikace.U pokladny jsem nemohla najít peníze!Vykoktala jsem, že se zachvíli vrátím, že si jdu dolů pro peníze ( paní pochopitelně nemohlo dojít, že tím myslím "půjčím si něco od manžela mé mámy, když jsem všechno nechala doma"), paní byla naštěstí velmi sympatická, takže řekla jasně nebo něco takovýho a pustila mě.Běžela jsem do Starbucksu, kde už na mě všichni čekali, tam jsem našla v peněžence peníze ve skryté kapsičce (proč jsem je tam jen já blbka dala), sprintem jsem to vzala spátky za paní, málem jsem si rozbila hubu na jezdících schodech a konečně zaplatila.Cítila jsem se jako absolutně ztrapněná kráva, chápete ne?Pak jsem si ve Strabucksu koupila perníkový latté, hrnek, ze kterýho teď mimochodem piju čaj a čaj Roiboss s vanilkou, ze kterýho se mi bohužel dělá šoufl.No to by bylo asi všechno.
V sobotu jsem byla s Klárkou v H&M a koupila si ve slevách tři pěkné věci.
No, teď se jdu učit na zítřejší písemku z matiky.Tady máte fotku z Lushe, zítra čekejte recenzi (nejspíš na Mask of Magnaminty).Čago!


4 komentáře:

  1. No pekněj neni kdybys viděla jak má ve skutečnosti podle toho receptu vypadat tak bys to nenapsala ale děkuju za pochvalu a určitě ho vyzkoušej :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám EVF zrcadlovku od SONY ale už si plánuju pořídit zrcadlovku a asi Canon nebo Nikon

    OdpovědětVymazat
  3. noo, velice dobrodružný výlet jak čtu :DD. ale zvládla si to! :D
    dobře píšeš !

    OdpovědětVymazat
  4. to musel byť výlet :D haha inak teším sa na tu recenziu :)

    OdpovědětVymazat