středa 8. února 2012

Jak můžeme psát písemku, když nevíme kolik má vodíků..

Tak, dobrý den, zdravím všechny zúčastněné.Nadpisu si nevšímejte, mě nic jiného nenapadlo.Jinak bych Vám chtěla říct, že když vám něco slíbím (například recenzi), neberte to prosím vážně, pravděpodobnost, že bych učinila jak bylo minulý den napsáno je mizivá.Ano, u mě prostě nikdy nevíte, co mi přes den v ústavu vykvete (takový kytky radši rychle hubte,varuju Vás- je to plevel) v mozku.Byl to můj první den po zákeřné nemoci, zase zpět, krásně v bezpečí budovy ledových topení a těch nejlevnějších jednovrstevných papírů (náš gympl prostě bude šetřit úplně na všem).Svých posledních 50 kaček jsem utratila v HannaHobby za plátěnou tašku, kterou jsem potřebovala na linoryt do výtvarky.Nakonec to dopadlo celkem dobře, obrázek jsem ovšem nenatiskla svůj,ale kamarádův - ten můj by vypadal divně.Překvapivě jsme si nějak vyměnili role..Já teda s výtvarkou nemám problém (což se o něm říct nedá), ale tentokrát jsem to totálně zkopala.Naopak on měl asi dobrej den, tak jsem mu to vzala a plácla to na tašku.Třeba jí někdy uvidíte v outfitu ( ehem, co jsem to říkala o tom, že mi nemáte nikdy věřit?),celkem se mi povedla, no mě -  to lino přece dělal on! Po výtvarce následovala matika, byla jsem spokojená, protože jsem písemku zvládla na jedničku.Dalším příjemným překvapením byla jednička z velké opakovací písemky, tomu se mi opravdu nechtělo ani věřit.S takovýma úspěchama se vám hnedka odchází líp ven do minus dvanácti.Doma na mě čekalo příjemné překvapení číslo tři - balíček, který jsem si objednala před třemi dny, rychlost jak něco.Slibuju Vám-a teď mi můžete věřit, že na tento produkt udělám recenzi.Už to mám dokonce nafocené, takže ok.Chybí už jen ta zkušenost na kterou potřebuju maximálně tři,čtyři dny, myslím teda, že to bude o víkendu.Po jedné aplikaci nevím jistě, zdali zabírá.Ale i ta jedna aplikace mě příjemně potěšila, žádné zklamání ani nespokojenost a myslím, že už to i trochu působí.Zase tu píšu sračky na několik odstavců, který mimochodem ani nečlením - tříďa by mě zabila.Teď jsem se učila na chemii, vysomrovala jsem Stopařova průvodce po Galaxii, který je mimochodem ten nejlepší film na světě, uplně áááá!Fantasmagorie jak sviň, no prostě pro blázna jako jsem já přesně to pravé!Teď už ten odstavec udělám, ukončila jsem přeci myšlenku ne?A pár fotek.Tak čiago!A děkuju za dva nové pravidelné čtenáře!Vážím si toho, mám radost z každého posunu kupředu!

3 komentáře:

  1. Haha, nevím co na to říct, snad jen to že sem se u tvého článku zasmála :))

    OdpovědětVymazat
  2. ten článke je super!:D gratuluju za dobré známky:) a tričko je moc pěkný!:)

    OdpovědětVymazat
  3. gratulujem k známkam. a dufam že recenyia tu čoskoro bude _D
    parádne tričko :)

    OdpovědětVymazat