úterý 24. ledna 2012

A říkejme tomu problém s velkým P

Než uděláte nejspíš tu největší chybu při výběru pudru - varuji Vás ! Nikdy nedejte na levný, celkem dobře vypadající pudr s aplikátorem.Všem, kterým pudr vyhovuje doporučuji opustit tento článek, nic pěkného o tomto výrobku neuslyšíte.Předtím, než začnu hodnotit bych chtěla říct, že každému to samozřejmě může sednout jinak, takže to neberte úplně vážně, zase vás nechci odradit od něčeho, co je třeba pro ostatní dobré.Takže ještě jednou - na vlastní nebezpečí.

Popravdě řečeno mi tahle věc docela zkomplikovala život.Byl to můj první a asi i poslední pudr, co jsem kdy měla.První jsem v drogérce sáhla po Rimmelu - Stay Matte (snad se to tak píše), po delším bloumáním po drogérii jsem se nechala nachytat na tuhle ehem.. "věc" s nápisem "Balea young" s tím, že by to údajně mělo pomáhat na akné a podobně.No a zázraky se prosím pěkně neděly.Krom toho, že pudr nematuje, dostáváte ještě příjemný bonus " jak ze sebe udělat sušenku snadno a rychle" (tím myslím vysušenou,hrbolatou trosku).Po použití jsem se cítila, jako bych si na obličej nanesla rozdrcenou křídu, prostě hnus.Na čele mi navíc okamžitě naskákaly pupínky.Na tu hrůzu už radši nesahám, bůhví, co by mi to ještě udělalo.Teď už opravdu váhám, jestli je to každý pudr a já si na něj prostě nikdy nezvyknu, nebo je to jen tahle levná hrůza.Většina blogerek a kamarádek dává přednost pudru před make-upem, navíc většina z nich tvrdí, že pudr vám na obličeji udělá menší paseku, než make-up.Tak tedy nevím, jestli je to mnou, nebo tou šílenou obludou, kterou v DM tak hrdě nazývají pudrem.Momentálně uvažuji o koupi nějakého dražšího pudru nebo toho krajkového z Dermacol ( má celkem dobré recenze).Pod článkem najdete fotky.

Moje hodnocení : 1 z 10 bodů ( Jeden proto, že s pudry nemám zkušenost a třeba je i nějaká větší hrůza, která by ho předčila.)

Snad jsem vám byla užitečná a moc vás takhle na večer neznechutila.

4 komentáře:

  1. Já mám právě ten Stay matte od Rimelu a ten je perfektní :)

    OdpovědětVymazat
  2. :DD tak jsem si ho měla koupit no.. :D

    OdpovědětVymazat
  3. vypadá skvěle :) a o ten autogram jsem si napsala na jejich email :))

    OdpovědětVymazat
  4. článek jsem četla,ale myslela jsem to tak,že vypadá skvěle,takže bych si ho taky koupila a pak doma poznala,že je hrozný,
    že podle vzhledu by se mi zdál dobrý.Jinak já mám nejradši pudr Pureskin od Essence,ten fakt skvěle kryje.

    OdpovědětVymazat